Działający już od ponad 13 lat na terenie całego kraju, internetowy supermarket frisco.pl po raz kolejny zaskakuje innowacyjnymi propozycjami. Tym razem warszawski lider branży e-grocery rozszerzył swoją ofertę o 2 całkowicie nowe usługi, które sprawią że robienie zakupów stanie się jeszcze prostsze niż dotychczas! 

 

Dobra wiadomość dla wszystkich osób, którym brak czasu na samodzielną wyprawę do hipermarketu na większe zakupy! Frisco.pl testuje właśnie najnowszą funkcję składania zamówień głosowych poprzez Asystenta Google, dzięki której już lada chwila wszyscy Klienci korzystający z usług Frisco będą mogli składać zamówienia online na zakupy w jeszcze bardziej dogodny sposób.

 

Zmiany w zachowaniach konsumentów oraz nieustanny rozwój technologii zainspirowały jedną z firm do przeprowadzenia szczegółowej analizy… Jak podaje portal WiadomościHandlowe.pl według badań przeprowadzonych przez MoffettNathanson w ciągu najbliższych 3 lat przewidywany jest ponad dziesięciokrotny wzrost liczby użytkowników korzystających z funkcji głosowego składania zamówień internetowych.

 

Najnowsza usługa pozwoli Klientom zamówić zakupy wraz z dostawą z dowolnego miejsca, niezależnie od tego czy będą oni akurat na spacerze, w samochodzie, w drodze z pracy, czy pochłonięci przygotowywaniem obiadu.Głosowe złożenie zamówienia zakupów ze sklepu frisco zajmie nam dosłownie kilka minut – po uruchomieniu Asystenta Google oraz wybraniu funkcji „Porozmawiaj z Frisco.pl” wybieramy dogodny dla nas termin doręczenia zakupów i przechodzimy do naszego poprzedniego zamówienia, które zostanie odczytane nam przez Asystenta zakupów. Za pomocą głosu możemy wówczas dowolnie edytować zawartość, ilość oraz rodzaj wymienionych produktów z listy.

 

Nie ma także obaw, że korzystając z tej funkcji umknie nam któraś z promocji, gdyż wybierając produkty z „wirtualnej półki” Asystent na bieżąco informuje Klientów o dostępnych obecnie ofertach zniżkowych. Następnie wystarczy przejść do podsumowania koszyka we frisco sklep i gotowe!

 

Współpraca Frisco.pl i Samsung – nowość w świecie e-grocery

 

„Jak pokazują badania, na świecie wykorzystanie inteligentnych urządzeń w gospodarstwach domowych w ciągu najbliższych 3 lat wzrośnie blisko dwukrotnie, a w 2024 roku wartość tego rynku wyniesie ponad 150 mld dolarów – to prawie o 97 proc. więcej niż w 2018 r. Równocześnie 74% osób korzystających z inteligentnych lodówek przyznaje, że urządzenia te przyczyniają się do poprawy ich jakości życia”

źródło:https://www.wiadomoscihandlowe.pl/artykuly/frisco-pl-i-samsung-lacza-sily-spersonalizowany-sk,58265

 

Głosowe złożenie zamówienia za pomocą Asystenta Google, to jednak nie wszystko, co przygotowało dla nas Frisco.pl! Drugą sensacyjną wiadomością jest połączenie się sił firm Frisco oraz Samsung. Rosnący wzrost znaczenia urządzeń IoT nie daje o sobie zapomnieć!

 

A gdyby tak dało się zrobić zakupy za pomocą jednego kliknięcia ekranu lodówki?! Teraz to możliwe!

 

Jeśli jesteście szczęśliwymi posiadaczami lodówki Samsung z serii Family Hub™, to już dziś możecie skorzystać ze specjalnie dedykowanej aplikacji Frisco sklep pozwalającej na kompletowanie koszyka i złożenie zamówienia nie wychodząc z własnej kuchni! To propozycja, która przypadnie do gustu osobom, które nie lubią tracić czasu stojąc w kilometrowych kolejkach, czy też jeździć od sklepu do sklepu w poszukiwaniu najbardziej kuszących ofert cenowych.

 

Pełny ranking supermarketów spożywczych znajdziesz TU